مجانی دیوانه شویم!!!

چیزی که میدونم اینه که من یه وقتایی از ماه توی یه بحران وحشتناکی قرار میگیرم

توی اون روزا من به همه ی دنیا بدبینم

از خانواده م متنفر میشم حوصله ندارم

کوچیکترین چیزا اذیتم میکنه حساس میشم به صدا به شلوغی

و یه بمب در حال انفجارم و تصمیمایی میگیرم که خودمو زودتر نابود کنم

و جدیدا یاد گرفتم بذارم بگذره ولی لامصب طولانی میشه انگار

مثلا ایندفعه میدونستم که ربطی به بیرون نداره و همه ی مشکلات از درون منه

 

+ تاريخ سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ساعت 10:32 نويسنده |