مجانی دیوانه شویم!!!
من ذاتا آدم حسودی نیستم

اینو خیلی خوب میدونم ینی به داشته های هم سن و سالام

به موفقیت ها به هیچی حسودی نمیکنم

نه اینکه آدم دل پاک و خوبی باشم نه

فقط برام مهم نیس

مثلا فلانی فلان ماشینو خریده

خب که چی

جالب نیس برام

فلانی فلان جا داره فلان کارو میکنه

جالب نیس برام

ولی

ولی

ولی

ای خدا اما

امان از اینکه یک آدمی رو خیلی خاص دوست داشته باشم

وای ک امان

اگر به من توجه نکنه

اگر حواسش به من نباشه

اگر قهر کنه

حرف نزنه باهام

چت نکنه باهام

وای که خدا

می خوام بمیرم اونموقع از حسادت

نسبت به کسایی که این امتیازو دارن ینی آدمی ک من خاص دوس دارم به اونا این امتیاز رو بده

اخ ک میمیرم

پژمرده

وای خدا خیلی وحشتناک میشم

+ تاريخ چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 12:50 نويسنده |
اردیبهشته و هوا فوق العاده ست 

دم غروب پیچ امین الدولمون عطرش مستم میکنه هوش از سرم میبره 

انقد ک میشینم توی بالکون و چشمامو میبندم و نفس میکشم 

نفس عمیق 

هی عطرشو میفرستم تو سینه م و هی پر میکنم ریه هامو ازش 

الان ساعت تقریبا یازده شبه و بعد از یه ردز فوی العاده پر از مشغله ی منفیه فکری 

نشستم توی بالکن تا یه کمی انرژی پر کنم 

یه کم خودمو شارژ کنم 

نیچه گریست رو دارم همچتان میخونم و دارم هی لذت میبرم 

الان نمیتونم بیشتر از این بنویسم باید دل بدم به عطر پیچ امین الدوله ی عزیز جان 

 

+ تاريخ سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 22:51 نويسنده |