مجانی دیوانه شویم!!!
انتخاب کردم که صبور باشم جای اینکه بی قرار باشم و حرص همه چیز رو بزنم

انتخاب کردم که آروم باشم.اصلا آیا میشه انتخاب کرد؟این چیزا ذاتی نیست؟

آخه من انتخاب کردم که صبور باشم توی ایستگاه اتوبوس خیلی آروم و ب حوصله منتظر میمونم

وقتی ماشینی رو از دست میدم حرص نمیخورم

وقتی مشتری عجله داره من خیلی آروم کارمو میکنم

اما گاهی یهو کنترل از دستم خارج میشه و یهو میشم همون آدمی که نمیخوام

عصبی میشم

دلم میخواد اینجور نباشه

دلم میخواد مثل حامد آروم باشم و عجله ای برای هیچ کاری نداشته باشم

کاش بتونم تمام سعیمو میکنم

+ تاريخ پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ساعت 11:12 نويسنده |