|
مجانی دیوانه شویم!!!
|
انتخاب کردم که آروم باشم.اصلا آیا میشه انتخاب کرد؟این چیزا ذاتی نیست؟
آخه من انتخاب کردم که صبور باشم توی ایستگاه اتوبوس خیلی آروم و ب حوصله منتظر میمونم
وقتی ماشینی رو از دست میدم حرص نمیخورم
وقتی مشتری عجله داره من خیلی آروم کارمو میکنم
اما گاهی یهو کنترل از دستم خارج میشه و یهو میشم همون آدمی که نمیخوام
عصبی میشم
دلم میخواد اینجور نباشه
دلم میخواد مثل حامد آروم باشم و عجله ای برای هیچ کاری نداشته باشم
کاش بتونم تمام سعیمو میکنم