|
مجانی دیوانه شویم!!!
|
صفحه ی اول کتابا برام نوشتن و مهر کوک رو به صفحه ی اول و آخر کتابا زدن
چند روزی میشه که اینا رو گرفتم و فرصت نبود بخونم
دیشب شروع کردم
اولیش نامه به کودکی که هرگز زاده نشد اوریانا فالاچی
کتاب خوبیه نثرشو دوست دارم
لذت میبرم از خوندنش
شخصیت اصلی داستان مثه من با خودش حرف میزنه سوال میپرسه دوس دارم اینکارشو
من مرجع خوبی نیستم برای اینکه بگم کتاب خوبیه یا نه
چون انقدر این کتابا برای من عزیز هستن که لذت بردنم ممکنه به خاطر این باشه
هر وقت که کتاب رو شروع میکنم دست خط بچه ها رو میخونم
و دلم ضعف میره
معصومه میگه حامد با حوصله انتخاب کرده
به خاطر حوصله ای که حامد به خرج داده
به خاطر نوع نوشتنشون
به خاطر اون مهرهای عزیز
میمیرم برای این کتابا